Stäng denna sökruta.
ullmax logo

Information om Ullmax

Källbottens IK säljer sedan många år tillbaka underställ, mm från Ullmax. En betydande del av försäljningssumman går tillbaka till klubben. Denna försäljning ger ett betydande ekonomiskt tillskott till klubbens verksamhet.

Försäljningen sker året runt med täta leveranser, speciellt under höst, vinter och vår.

I Ullmax kollektionen finns till både vuxna och barn: underställ, strumpor, mössor, outdoor kläder m.m.

Beställningar till Ullmax kan göras både via länken nedan och via Ullmax webbshop (välj då Källbottens IK).
Vi ser helst att du beställer via denna länken då det ger en avsevärt större förtjänst till klubben (30%). Skillnaden är att varorna kommer till klubbens kontaktperson för avhämtning, inte hem till dig.

Länk som ger 30% av försäljningssumman till klubben:

Länk för beställning
Säljkod 75753120 kan också användas vid inloggning på Ullmax hemsida.

Löpande information, säljlänk, nyheter m.m. finns också på Källbottens IK Facebook-sida

Rulla till toppen